keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Winter Favourites


Heippa! Vihdoin keksin kivan postausaiheen ja sainkin tän postauksen kuvat otettua jo mun uudella kameralla (Nikon D3300). Mulla on vielä paljon opeteltavaa tuon käytön kanssa, mutta sain sillä jo kyllä ihan kivoja kuvia, mitä nyt tarkennus on vähän pielessä joissakin kuvissa :D Mutta joo, tästä tulee nyt mun eka postaus tänne taas vähään aikaan, ja mä toteutan sen tälläsen Winter Favourites postauksen muodossa, eli oon siis kerännyt tähän muutamia mun tän talven lähinnä kosmetiikkasuosikkeja joista oon tykännyt paljon.



Ekana tää Versacen Bright Crystal-hajuvesi, tosi raikas ja ihana kukkaistuoksu jota oon käyttänyt tosi paljon tässä tän talven aikana. Tätä ei tarvitse juuri kun sen yhden suihkauksen eikä yhtään enempää, joten tosi riittoisaa ainakin on! Ehdottomasti yksi mun lempparihajuvesitä. Tuoksua en osaa itse kunnolla kuvailla, mutta tässä verkkokauppojen kuvaus tuoksusta: Tuoksussa yhdistyvät granaattiomena, yuzu, magnolia, pioni ja lootuksenkukka. 



Macin varjostusväri on ollut kovassa käytössä siitä asti kun joulukuussa ostin sen, mulla tää on sävyssä Harmony, ja se tuo just sopivasti kasvoille varjoja ilman oranssia sävyä, joka tosi monissa varjostusväreissä ja aurinkopuutereissa on.



Victoria's Secretin Strawberries & Champagne body mist tuoksuu tosi ihanalle ja on just kiva kun tää on sellanen tuoksu joka käy vähän joka hetkeen, ja asuun. Näissä on myös se etu, että pullot on muovisia, joten niitä uskaltaa pitää laukussa pelkäämättä että pullo hajoaa. Ja sain tän siis joululahjaksi. Tästä tulee niin kesä mieleen aina!




Mulla on talvella kovien pakkasten aikaan aina tosi sähköiset hiukset, ja niihin ei tunnu auttavan oikein mikään, mutta näillä sitä saa edes vähän paremmin hallittua. Garnierin Fructis goodbye damage instant ultra-care tehohoito joka on tarkoitettu vaurioituneille ja elottomille hiuksille on ensinnäkin ihanan tuoksuista, ja saa ainakin mun hiukset sileiksi ja kiiltäviksi mutta vähentää kuitenkin samalla sähköisyyttä. Garnierin Honey Treasures hiusmaski toimii mun hiuksille tosi samalla lailla mutta tuoksu on hunajaisempi.



Sitten on vielä tää Swatchin rannekello ja -koru, kello on jo monta vuotta vanha ja vähän kärsineen näköinenkin, mutta silti mun mielestä kaunis varsinkin just ton korun kanssa!

Siinä oli mun joitakin viimeaikojen suosikkijuttuja, toivottavasti joku jaksoi lukea tän :D En halunnut tehdä mitään virallista ns. aloituspostausta, koska täällä blogissa on kuitenkin ennenkin ollut elämää. Oon myös nyt päivittänyt noita About Me jne. sivuja bannerin alapuolella, joten ne kannattaa käydä myös tsekkaamassa jos vaan kiinnostaa! Tässä lähipäivinä tai viimeistään ensiviikolla on tulossa myös uutta postausta joten kannattaa seurailla :)
Mutta eiköhän tää postaus ollu tässä, toivottavasti tykkäsitte!

: Viivi



2 kommenttia:

  1. Vautsi! Tulikin hyviä ja valoisia kuvia! Uusi kamerasi on varmasti varsinainen aarre! Kiva postaus!

    Tykkään myös tuosta kellosta, aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo! Ihanan valoisia ja tarkkoja kuvia tuolla kyllä saa verrattuna vanhaan :D Ja kiitos paljon:)!
      Ja jep, toi kello on kyllä tosi kiva vaikka vähän kärsinyt onkin :)

      Poista